zondag 21 december 2014

Schattig jurkje..

Yes, ik ben (bijna) door alle bestellingen van de afgelopen tijd heen.
Dat betekend dus dat ik eindelijk weer wat tijd heb om nieuwe dingen te maken en me vooral ook bezig te houden op de webshop die er gaat komen! :)
 Ik heb nog een hele lijst met ideeën die ik wil gaan proberen,
dit jurkje was er één van!
Het patroon van het jurkje heb ik een tijdje geleden al gewonnen bij Amber's Creaties 
Het is een prachtig patroon van mon petit violon.

Ik heb het jurkje gehaakt met Fashion Nature DK van Rico, een super mooie en zachte garen in het oud roze.



Ik denk dat er nog wel meer van deze jurkjes gaan volgen! :)


Dit zal waarschijnlijk het laatste blogbericht voor de feestdagen zijn, dus ik wil iedereen vast hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2015 wensen!
Ik hoop dat dit mijn jaar word, er staan in ieder geval leuke en spannende dingen op de planning!


Liefs,
xAngelx

6 opmerkingen:

  1. O wow, wat een ontzettend mooi jurkje! Jij ook alvast fijne dagen en ik ben benieuwd wat op de planning staat :). Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje. Het jurkje ziet er echt super mooi uit. Ik kan me voorstellen dat er meer jurkjes gaan volgen. Lief dat je een linkje hebt geplaatst.

    Fijne kerstdagen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh supermooi!!
    Jij ook fijne feestdagen! Tot blogs in het nieuwe jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, Angel! Een eigen webshop, super! Je bent ook zo goed in haken, wat een prachtig jurkje ook weer, mooie warme kleur! Fijne dagen,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar kan ik dit patroon vinden? Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar kan ik het patroon van deze jurk vinden?

    BeantwoordenVerwijderen