vrijdag 11 april 2014

Newborn setjes en naamslinger!

Ik heb echt weer een super leuke bestelling mogen maken. 
Er werd mij gevraagd of ik een slakkenmutsje en konijnen setje te maken.
Al snel vond ik patronen op etsy.com dus ik dacht, dat is mooi.
Toen ik ze wilde bestellen bleek dat je met creditcard moest betalen -___- en die heb ik niet!!
Maar ik moest en zou het voor elkaar krijgen, ik had tenslotte al "ja" gezegd en ze stonden ook al een tijdje op mijn lijstje.

Dus ik ben zelf weer aan de slag gegaan, en heb ze nagemaakt van de foto's.
Hier het resultaat;

De slakkenmuts!

en het bunny-setje!
(een soort gelijk patroon hiervan is wel te vinden op repeatcrafterme)
Ik had nog nooit eerder met teddywol gehaakt. Pfff wat is dat rot spul om mee te haken zeg!
In het begin wilde het maar niet lukken, ik snapte er niks van hoe andere dat deden. Je kan gewoon niet zien waar je je haaknaald in moet steken. Uiteindelijk het ik met dubbel draad gehaakt, gewone witte garen erbij, zo was het redelijk te doen.



Deze foto's heb ik als inspiratie gebruikt en zo kun je ook zien hoe het er uitziet bij een babytje,
super schattig dus!!
Ben erg blij met het resultaat!

Ook mocht ik nog een leuke naamslinger maken. Toen ik de naam hoorde moest ik wel even slikken haha.

Een hele lange! Maar ook deze is weer goed ontvangen en daar doen we het voor!

Nu heb ik eindelijk weer ff wat tijd voor mijn CAL-deken. Die loopt 3 weken achter!
Dus maar even inhalen weer, ook hier binnenkort een berichtje over.

Alvast een fijn weekend allemaal.
Liefs,
Angel




5 opmerkingen:

  1. Je hebt weer prachtige spullen gemaakt. Slim om met een dubbele draad te haken. En het resultaat is super gelukt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles is super goed gelukt! knap dat je zoiets uit je hoofd kan maken. Naamslinger is bij mij favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat slakkenmutsje. Ik dacht in eerste instantie wel 'hoe draag je zoiets dan?'. Maar toen ik verder naar beneden scrollde werd het me duidelijk. Haha. Briljant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! wat goed dat je het gewoon zelf voor elkaar krijgt,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen