zondag 27 april 2014

Hieper de piep.. HOERAAAA!!!




Gister werd onze kleine (grote) man alweer 1 jaar!
We hebben een super leuke dag gehad met lieve familie en vrienden, veel lekkere hapjes en heeeeel veeeel cadeautjes voor Levi.
Pff, wat is hij verwend. Ik weet ook echt niet meer waar ik alles moet laten haha! 



Deze taart had ik laten maken. Hij was echt geweldig, helemaal hoe ik het in m'n hoofd had.
Ik moest er gewoon naar blijven kijken! Voor Levi een klein meptaartje erbij waar hij lekker mee kon kliederen, dat kan je wel aan hem overlaten haha!!

Vandaag een lekker rustig dagje, bijkomen van een heerlijk maar super druk weekend!

Fijne dag!
Liefs,
Angel

1 opmerking:

  1. Nog van harte gefeliciteerd. Wat heb je een prachtige taart laten maken. Echt een plaatje.
    Goed dat jouw kleine man lekker is verwend, want daar zijn verjaardagen toch voor :))

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen