zondag 16 maart 2014

Naamslingers en meer..

Een paar weken geleden kocht ik bij de kruitvat van die leuke pakketjes om zelf een naamslinger te maken van vilt.
Hier het resultaat ervan;
Ik heb er 1 voor mijn zoontje gemaakt en 1 voor mijn nichtje Lola.

Ook maakte ik een leuk setje met tisseudoos en onderzetters op bestelling.
Het patroon van de tisseudoos komt hier vandaan.

Vrijdag even lang de action geweest, ik was er al even (lees: anderhalve week, haha, voor mij heel lang) niet meer geweest, maar ze hadden weer leuke freibeldingetjes!
Hele leuke lintjes, grote zak met knopen en een super leuke stempel met 11 verschillende teksten.


Verder weer een lekker weekend gehad. Gister ochtend met m'n opa naar een vlooienmarkt in Barneveld geweest, was ook erg leuk en goed geslaagd! Smiddags en savonds visite gehad. Vandaag lekker rustig dagje gehad, even gewandeld met kleine man en verder niet veel, heerlijk soms!

Fijne avond!
Liefs,
Angel



4 opmerkingen:

  1. Héél leuk je naamhangers! En een leuk setje, de tissue-doos met onderzetters. Ik ben al zo lang van plan ook eens een tissue-doos te bekleden en op de één of andere manier komt het er niet van. Toch maar eens doen.
    Leuk he, die naamstempel, ik heb 'm gisteren meegenomen van de Action. Het lijkt mij leuk om hangertjes van fimo-klei te maken met gestempelde tekst erin.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik ken het, de tisseudoos stond ook al heel lang op mijn lijstje, hihi.
      Ja ben erg blij met de stempel. Wat een goed idee!! Ik heb nog niet eerder met fimo-klei gewerkt, misschien toch ook maar eens doen :) !
      Groetjesss

      Verwijderen
  2. Wat een leuke hangers zeg! Echt super :D
    Zaterdag was hier in de stad een braderie, kwam ik toevallig achter toen ik nog snel de stad in moest. Maar ik had geen tijd om te kijken helaas. Ik liep er met mijn ogen dicht achterlangs, want ik had al snelsnel supergave dingen gezien en ik kon dus niet langer kijken, whahaha. Heb je nog wat gescoord in Barneveld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh ja balen is dat dan he! Maar de braderie-tijd komt er weer aan, dus er zullen wellicht meer volgen als je wel tijd hebt ;)!
      Jaa, in Barneveld was ik aardig geslaad. Een ouderwetse tol (met trein erin die gaat rijden als je tolt) en wat houten puzzeltjes voor mijn zoontje. Voor mezelf een ijzeren kan en een hele gave broek. :)

      Verwijderen