woensdag 22 januari 2014

Heppie de peppie!!!

Okee, dit wil ik echt even met jullie delen!
Vorige week won ik mijn aller eerste give-away bij Lifestyle by Marion!
Zij heeft heeeeel veeeeel kraaltjes (waar ze overigens hele leuke dingen mee maakt, zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen) en had wat over voor een leuke give-away. Met nog 3 andere had ik ook een pakketje gewonnen.
Vanmiddag lag er een grote envelop is de brievenbus. Toen ik hem opendeed was ik even in shock.
Echt super veel zakjes met kraaltjes, en allemaal hele leuke ook.
Ik voelde me net een klein kind in een hele grote snoepwinkel. 
Ik ben hier echt super blij mee. Ik had eigenlijk bijna geen kraaltjes, haalde steeds oude sieraden uit elkaar als ik wat nodig had ergens voor, maar dat is nu niet meer nodig!



Nogmaals Marion, heel erg bedankt voor deze super give-away!


Straks maar even op pinterest inspiratie opdoen en dan zullen er gauw wat resultaten volgen! :)




Vandaag ook nog even een klein kraamcadeautje afgemaakt!

Patroontje kun je hier vinden!

Fijne avond allemaal!
Groetjes, Angela


5 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens leuk,wat veel en je kraam cadeautje is echt een dotje,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha... fijn dat ie aangekomen is. Ik hoop dat je al een beetje over de "shock" heen bent :P Ik wens je veel plezier met de kraaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whowwwwwww dat is met recht een super give away :D
    Je autootje is ook een schatje :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een leuke blog zeg, ben meteen volger geworden!
    Superleuke auto :D

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx! :) Heb ook even een kijkje bij jou genomen, maar jij hebt ook een hele leuke blog zeg!!
      Groetjesss Angela

      Verwijderen